> WEDŁUG TAGU: akcesoria

  • Cropp

    Cropp to młoda marka dynamicznie rozwijająca się na rynku. W sklepach Cropp sprzedawane są ubrania i akcesoria skierowane do dziewcząt i chłopców w wieku 13-20 lat, poszukujących nowości i zawsze będących na czasie. Mocne kolory, innowacyjne pomysły, oryginalne nadruki...

  • Diverse

    DIVERSE jest marką dla kobiet i mężczyzn w wieku 25-35lat, poszukujących różnorodności, żyjących aktywnie, dla których indywidualny styl jest bardziej istotny niż zmieniające się trendy mody. Autorzy kolekcji projektując odzież dla marki myślą o ludziach aktywnych, sprawnie poruszających się...

  • H&M

    H&M, czyli moda i jakość po najlepszej cenie. H&M zaprasza do przestronnego sklepu z odzieżą, obuwiem i dodatkami dla małych i dużych klientów. H&M to jedna z największych sieci odzieżowych na świecie, o bogatej historii sięgającej pierwszej połowy XX...

  • House

    HOUSE młodzieżowa marka odzieżowa kierowana do szerokiego grona osób ceniących swoje relacje z rówieśnikami i przyjemne sposoby spędzania wolnego czasu. To oferta także dla tych z nich, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i nierozerwalnym elementem życia. Obecnie pod...

  • Orange

    Salon operatora telefonii komórkowej, w którym można wybrać odpowiedni dla klienta abonament oraz poznać pełną ofertę firmy. Oprócz telefonów w salonie dostępne są również wszystkie akcesoria niezbędne dla użytkowników telefonów komórkowych

  • SINSAY

    I’m good but not an angel – to motto marki odzieżowej SiNSAY, nowej propozycji dla modnych nastolatek lubiących zaskakiwać i szukających nietuzinkowych projektów. SiNSAY dedykuje swoje kolekcje dziewczynom w wieku 15-24 lat, które szukają inspiracji dla codziennych stylizacji, ale...

  • Underwear Triumph i Sloggi

    Triumph to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek, oferujących bieliznę. Od wielu lat również Polki cenią szeroki asortyment tego producenta. Początki słynnej na całym świecie marki to koniec XIX wieku, ale pod nazwą Triumph Intertantional funkcjonuje od 1953 r. Salon...